reklamace a vrácení

Pokud se ti na balíčku při jeho vyzvedávání něco nezdá (je poškozený, natrhnutý nebo vypadá, že ho někdo otevřel), zásilku nepřebírej. Informuj pracovníka pošty nebo výdejního místa o jeho stavu a v ideálním případě napiš i nám na reklamace@liskolepky.cz. V případě, že je balíček poškozený, padá odpovědnost na hlavu přepravce a jakmile se k nám informace od přepravce o takovém balíčku dostane, obratem ti pošleme nový.

Pokud zboží nenaplňuje tvoje představy nebo máš jakýkoliv jiný důvod k jeho vrácení, máš ze zákona nárok je do 14 dnů poslat nazpět. Určitě nám to nezapomeň dát vědět prostřednictvím formuláře nebo emailu reklamace@liskolepky.cz.

Pokud je zboží vadné, můžeš ho samozřejmě reklamovat. Dej nám vědět prostřednictvím formuláře nebo emailu reklamace@liskolepky.cz, co je se zbožím špatně, a ideálně vlož do emailu i fotku. V případě, že bude tvoje reklamace uznána, pošleme ti nový kus stejného produktu, nebo jiný produkt ve stejné nebo vyšší hodnotě (v případě vyšší hodnoty je potřeba rozdíl doplatit). Můžeme ti také vystavit dárkovou poukázku v odpovídající hodnotě pro tvé budoucí nákupy na LiškoLepkách.

Pokud se chceš dozvědět něco víc o vracení zboží a reklamaci, mrkni se do Obchodních podmínek.

Reklamační formulář

Pokud máš jakékoliv otázky, neváhej nám napsat nebo zavolat. Kontaktní formulář, email i telefonní číslo najdeš na stránce Kontakt.

Nákupní košík
Nákupní košík0
Košík je prázdný!
Pokračovat v nákupu
0